Veelgestelde vragen

...voor gasten:

 

1. Kies eerst je favoriete restaurant en gerecht op happhapp.nl 2. Vervolgens reserveer je het ‘happje’ en reken je af in het bestelproces.
Je kunt ons te allen tijde bereiken via de mail. We proberen hier binnen 24 uur op te reageren. Dit kan op info@happhapp.nl of via het ''contactformulier''.
De reservering is enkel geldig op de gereserveerde datum en tijdstip.
De reservering wordt automatisch verstuurd naar het ingevulde e-mailadres zodra de bestelling is geplaatst. Dit duurt maximaal een uur. Mocht je na deze tijd nog niets hebben ontvangen, controleer dan eerst of de bevestiging bij je ongewenste mail is beland. Nog steeds niets ontvangen? Neem dan even contact op via info@happhapp.nl
Nadat er een bestelling is geplaatst ontvang je hier per mail een bevestiging van. Deze bevestiging is voldoende. Mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op via info@happhapp.nl. Controleer ook even de ongewenste mail in je e-mail programma.
Bij het afrekenen wordt er een profiel aangemaakt. Het enige wat je hoeft in te vullen is je naam en e-mailadres. Vervolgens kun je je reservering plaatsen. Er wordt ondertussen een wachtwoord voor je aangemaakt. Deze ontvang je in je mailbox. Het wachtwoord kan altijd worden aangepast in je persoonlijke profiel.
Bij een aankoop van een Happhapp product is het altijd mogelijk om een bestelling te annuleren. Doe dit vóór de geselecteerde dag en tijd. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@happhapp.nl samen met je ordernummer en reden van annulering. Je krijgt hier binnen 24 uur een reactie op. Wanneer alles goed is verlopen storten we het betaalde bedrag binnen vijf dagen terug op je rekening.
Op Happhapp kun je betalen met iDeal.
Wanneer je een profiel hebt aangemaakt op happhapp.nl met jouw e-mailadres kun je inloggen. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan op de link ‘’Wachtwoord vergeten?’’. Vul vervolgens je e-mailadres in dan sturen we je een nieuw wachtwoord toe. Heb je Gmail of Hotmail? Dan wil het nog weleens voorkomen dat de mail met je nieuwe wachtwoord in de map ongewenste mail of reclame belandt. Controleer dit eerst als je de mail niet in je postvak ontvangt. Vind je hem ook daar niet? Neem dan even contact met ons op via info@happhapp.nl en dan lossen we het probleem samen op.
Heb je een klacht over Happhapp? Dan willen we dit graag weten. Neem even contact op via info@happhapp.nl. We willen tevreden gasten. Dus mocht je iets aan te merken hebben, willen we dit graag horen en gaan we er alles aan doen om dit te verbeteren. Mocht je een positieve opmerking hebben horen we dit uiteraard ook graag!
Alle prijzen op de website zijn altijd inclusief 21% BTW.
Dit kan op twee manieren. De eerste manier is via je telefoon. Je maakt een screenshot van je code en laat deze zien bij binnenkomst in het restaurant. Ben je vergeten hier een screenshot van te maken? Geen probleem. Je kan deze voucher altijd terug vinden binnen je account op happhapp.nl. Bij de tweede manier print je de voucher van te voren uit. Ook in dit geval laat je de voucher zien bij binnenkomst.